Lilypie 1st Birthday Ticker

Wednesday, November 08, 2006

第一次的担心


感觉上小婴儿是那么的脆弱,刚出世的你就开始生病了。。你的黄疸病一天比一天的严重,让我不知所措。听护士说,这病如果很严重可能会导致小儿麻痹症的。。 听了之后,我害怕得很。。这时的你还在我身边睡得暖暖的,甜蜜了我的心,更让我害怕失去你。。。
这个漫长的夜晚十分的难过。。
希望一切都雨过天晴。。

2 comments:

schongleng said...
This comment has been removed by the author.
Jinlan said...

I guess that's the pleasure of being a mum. And now we all hv got a chance to share your experience being a mum through this blogosphere. Cheers to Macy Mum!